poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Yallah habiby. (Kaly)

   Tak jest, znowu mam laptopa, jestem spełniona! Co prawda teraz trzeba naprawdę uważać, ale mam nadzieję, że zbyt szybko się znowu nie zepsuje. Ucieszyłam się dziś, gdy jedna z osób namawiała mnie na kolejny wpis, bo "są ciekawe no". Nie odstawiłam sceny jednak i się nie wzruszyłam, nie uroniłam żadnej łzy. No więc wysilam się od razu, tego samego dnia tuż po powrocie laptopa i bazgrzę tu bez sensu, jak zwykle.
   Zapomniałam wziąć od mamy usprawiedliwienia za piątek, ale już dobra, i tak by mi pewnie nie napisała. Wkurzyła się na mnie wczoraj za to, że powiedziałam jej że jest wredna. Na kłamstwa mi nie pozwala, na szczerość tym bardziej. Widać, że ktoś nie potrafi przyjąć do serduszka krytyki. Straszne, jak świat wpłynął na ludzi, i to jeszcze z mojego najbliższego otoczenia. I tak w końcu będzie mi musiała napisać, bo mam do niej jeszcze dwie sprawy, które są najmniej ważne, by je tu opisywać, więc tego nie zrobię. Dostałam 4+ z rozprawki. Jestem zadowolona, bo i tak nie wyprę się na nic lepszego na koniec roku z polskiego niż 4. Pozostaje mi tylko czekać na rozdanie świadectw. 
   Na geografii powtarzaliśmy sobie podstawowe wiadomości do egzaminu. I tak mamy lepiej niż taka 3a na przykład. Ale żeby dziewczyna z trzeciej gimnazjum nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie czy Polska leży w Europie?! Żeby chociaż jeszcze prawidłowo zgadła, to nie! POLSKA NIE LEŻY W EUROPIE. Załamka po prostu. Nie będę się nad tym rozpisywać, bo mnie krew zalewa. Trzeba chodzić na testy dziewczynki, bo można się dużo dowiedzieć, np. gdzie jest północ, a gdzie południe. :) Naprawdę... Tyle lat chodzić do szkoły, niektórzy nawet więcej (bo nie zdali) - i nie znać kierunków świata i kontynentów. Hejtujcie... Nawet jeśli ta osoba to czyta, to trudno, a wręcz prawidłowo - nie sądzę, by się z niej nie wyśmiewano przez taki zakres wiedzy. Może to ją (tą osobę) czegoś nauczy.
   Angielski jak to angielski, poza tym że poczułam się niezmiernie oburzona faktem, że ktoś może nie lubić One Direction. To straszne! Przecież ja mam cały pokój w plakatach z moim fejworytem Zaynem i resztą. <3 Nie, nie wyobrażam sobie tego. Prawda Witanowa? 
   EDB jak zwykle zabawna lekcja. Dostałam 6 z referatu, którego nie napisałam. Bo pan się pomylił, i zamiast 5, która miała być za klasówkę - wstawił mi 6, i stwierdził, że to na zaś, za referat. O przepraszam, ale moja praca minimalnie zasługiwała na 6! =D Następnym razem rozpiszę się na 5 kartek, wypiszę mu byle co, bo on i tak prawdopodobnie nie patrzy na jakość tylko ilość. Zawsze spoko. 

          - To ona jest głupia! 
          - Ja ją znam od innej strony... 

Ok, nie wnikam, ale dowiedziałam się, że jednak jestem mądra. Co można było potwierdzić na dodatkowej informatyce. Biedny Mateusz zawiesił się na jednym, podczas gdy ja już byłam kilka "ćwiczeń" dalej. Bo moja pomoc uraziłaby jego honor, więc nawet nie zgłaszał, że coś mu idzie źle, a później była tylko kłótnia, że niby ja się wymądrzam, że niby się kułam do HTML'u. Wystarczy zapamiętać kilka kodów i dobrze przepisywać z książki, nie wszyscy mają ten dar... No comment. Chyba wyjdzie na to, że sama będę chodzić na te lekcje. No cóż, trudno się mówi, przynajmniej nikt mnie nie będzie rozpraszał. A polecam. 
   Trzeba przeczytać dwie książki do środy, "Mały Książę" jest super! Wciągnęło mnie to, jest takie nielogiczne, na miarę niektórych postaci z SP. Przeczytam chyba jeszcze dziś, bo po prostu chcę się dowiedzieć więcej rzeczy na temat świata, np. że róża może od tak wyrosnąć sobie na Saharze i zacząć gadać. O tak, pojadę na wielbłądzie (gadającym? o trzech garbach?) na pustynię, by pogadać sobie z egoistyczną różyczką, która mi powie że mnie kocha! I jeszcze "Świat do góry nogami", ale tu chyba mi pozostanie streszczenie. Jutro czytanie ze zrozumieniem, dziś o 18.30 próba do bierzmowania. Głodna jestem.
   Bardzo bardzo stęskniłam się za Łukaszem i jego widok dziś sprawił, że byłam naprawdę szczęśliwa. <3


          - Jakie imię wybrałaś do bierzmowania?
          - Łucja.
          - Jak z Narnii. 
           ^ reakcja chyba każdego znajomego. I tak ma być. : D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz