piątek, 12 kwietnia 2013

Bla bla bla. (Miriam)

     Zrobiło się cieplej, co mnie cieszy. Ale nie cieszy mnie to, co się dzieje w szkole. Cały czas robią sprawdziany, zwłaszcza idiotka od Anglika. Nudzi się jej chyba strasznie. Ciekawe kiedy mamy się uczyc do matury. Dzień przed najlepiej.
    Miałam najpiękniejszy sen na świecie! Przypadkowa dziewczyna zaręczyła się z chłopakiem ale on pogniewał się na nią o coś. Ja stałam w tłumie, który otaczał tą parę, kiedy ona go przepraszała. Mówiła, że go kocha, on nie reagował ale w końcu się ugiął i powiedział, że też ją kocha. I nagle cały tłum zaczął się cieszyć, biegać dookoła, każdy do każdego podbiegał i mówił, że go kocha, ktoś podbiegł do mnie, mówi że mnie kocha, potem ja do kogoś poszłam, mówię, że go kocham, to było takie piękne i takie słodkie, wszyscy się kochali jak wielka rodzina! Oh, żeby w realnym świecie takie coś mogło się stać...
     Ale na świecie niestety jest coraz gorzej. Kto z Was włączył ostatnio Newsy w TV i usłyszał dobrą wiadomość? Choćby nawet, że gdzieś urodziły się małe kotki, słoniki, żyrafki? Nie, bo słyszy się tylko że znowu matka zabiła dziecko, że wojna między USA a Koreą się zaczyna i że gdzieś jest powódź, pożar, że ksiądz znów zgwałcił dziecko a psychiczny idiota zakatował swoją żonę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz