piątek, 31 maja 2013

Fuck off. (Miriam)

     Piszę notkę specjalnie, żeby stanąć po stronie Kaly i ją wesprzeć! Po jej poście od razu pojawili się hejterzy. Ślepi jesteście, nie dociera do Was jak egoistyczni, chciwi jesteście. I fałszywi! Jesteście tak fałszywi, że aż ocieka fałszywością!
     Żal mi Was. Żal mi was. O. Bo wy nie zasługujecie na dużą literę. Świat schodzi na psy a z nim wy! Świat topi się w kłamstwie, egoizmie, chytrości i chciwości, wy tylko bierzecie, żądacie i wyzyskujecie od Kaly, nigdy nawet nie dziękując za to jak ona się poświęca.
     Żadnego ale. Nie bronię jej, bo chcę się podlizać. Po pierwsze, jestem zawsze murem za nią, bo kocham ją jak siostrę, po drugie, jest zbyt delikatną i wrażliwą osobą, której ranić nie macie prawa, i po trzecie, ona ma rację.

     Odpierdolcie się od niej.

13 komentarzy:

  1. Heh. Swiat jest pelen dwulicowych swin. Jak to nazwal Slon, jest to juz choroba. Nikt sobie z tym rady nie da. A co mnie dziwi najbardziej, takich ludzi jest coraz wiecej. Nikt nie jest szczery, nikt nie umie powiedziec czegos prosto w oczy, bez klamstwa. Nigdy nie bylem az tak przerazony ludzmi ktorzy mnie otaczaja i mowia takie rzeczy o bliskich, najblizszysz. Jestem tylko ciekawy jak mowi sie teraz o mnie. Dwulicowosc... Jak jeszcze nisko mozna upasc? Lizac dno? Nieeeee. Ona umiala jeszcze nizej. Ona zakopala sie 100m pod ziemia, i idzie nizej. Teraz najlepiej schowac glowe pod koldre i nie wychodzic poki sytuacja nie ucichnie. Ech.... Ludzieeeeeee! Jacy wy jestescie zalosni. Przyjazn? Jezu! Ona chyba tego pojecia nie rozumie. Albo jest na tyle glupia ze wymyslila wlasne pojecie przyjazni.... Jezuuuu.... Przyjazn - zaufanie, szczerosc. Prosciej sie chyba nie da, no nie? To teraz czekamy, az Panna 'rzucasz sie.' przemysli zachowanie i przeprosi, chociaz ja, nie chcialbym aby ta 'przyjazn' istniala. Pozdro Kaly :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I LIKE YOUR COMMENT, MAN!
    ~Miriam.

    OdpowiedzUsuń
  3. YOU ARE ALL CRAZY!
    ~ Kaly.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja powtórzę się, zawsze będę po Twojej stronie, nawet jak każdy Cię zostawi i kopnie w zadek to ja zawsze zostanę przy Tobie, Kaly. ;3
    ~Miriam.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie wiem o co chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. kimś fajnymi zaufanym

    OdpowiedzUsuń
  7. nic juz nw najpierw jest normalnie a potem wszyscy sie wszystkich czepiają a czytelnicy nic z tego nie rozumieją. jednym slowem O CO POSZŁO

    OdpowiedzUsuń
  8. i o co chodzi z tymi hejtami. chodzi o post na fejsie czy na blogu ?jesli chodzi o blog to nie rozumiem bo na ostatnim poscie kaly nie bylo Żadnych komentarzy .

    OdpowiedzUsuń
  9. O wszystko chodzi, o wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie muszą rozumieć. ;x Tu są zapisywane nasze uczucia i sytuacje, i nie musimy wam wszystkiego tłumaczyć. To już zależy od wizji piszącego.
    I chodzi o życie. I facebooka too.

    OdpowiedzUsuń